Asociația Telefonul Copilului
este o organizație neguvernamentală, non-profit, care pune la dispoziția copiilor și adolescenților din România singura linie telefonică gratuită de asistență la nivel național.  

Povestea de succes a liniei telefonice gratuite se datoreazã în totalitate apelanților, care au contactat în număr foarte mare serviciul Telefonul Copilului.

Peste 100.000 de copii și adolescenți sună anual la 116 111, iar zeci de mii de cazuri în care viața copiilor a fost pusă în pericol și-au găsit rezolvarea la doar un apel distanță. 

Copiii şi adolescenții apelează 116 111 pentru a-şi exprima temerile, pentru a vorbi despre aspectele care îi afectează în mod direct şi, cel mai important, pentru a primi ajutor în caz de urgență.

7 zile din 7, asistenții sociali şi psihologii Asociației Telefonul Copilului răspund apelurilor la 116 111. În cei peste 17 ani de existență, Telefonul Copilului a fost sunat de mai mult de 2.000.000 de ori.

Ne bucurăm că putem să fim la celălalt capăt al firului pentru că fiecare copil merită și are dreptul să primească ajutor oricând are nevoie.