Asociația Telefonul Copilului este o organizație neguvernamentală, non-profit, care pune la dispoziția copiilor și adolescenților din România singura linie telefonică gratuită de asistență la nivel național.

Povestea de succes a liniei telefonice gratuite se datoreazã în totalitate apelanţilor, care au contactat în număr foarte mare linia telefonică dedicată, 116 111.

Peste 100.000 de copii și adolescenți sună anual la 116 111, iar zeci de mii de cazuri în care viața copiilor a fost pusă in pericol și-au găsit rezolvarea la doar un apel distanță.

Copiii şi adolescenţii apelează 116 111 pentru a-şi exprima temerile, pentru a vorbi despre aspectele care îi afectează în mod direct şi, cel mai important, pentru a primi ajutor în caz de urgenţă.

Asistenţii sociali şi psihologii Asociaţiei Telefonul Copilului răspund contactelor online în platforma 116111.ro și la vorbestecunoi@telefonulcopilului.ro, precum și apelurilor la 116 111.

În cei peste 20 ani de existenţă, Telefonul Copilului a fost sunat de mai mult de 2.000.000 de ori.

Ne bucurăm că putem să fim la celălalt capăt al firului pentru că fiecare copil merită și are dreptul să primească ajutor oricând are nevoie.